Kawan bergosip

Tuesday, August 20, 2013

Goroyen conquering Mount Kinabalu part 2(last)


Holla!!
bersambung dari post yang sebelumnya..
lepas makan malam..kami pun bersiap untuk tidur..x mampu nak mandi haha
super sejuk!!!
before tidur,saya makan dulu painkiller dan sapu minyak yu yee di kaki haha..
kring!kring!
alarm berbunyi pukul 1 pagi..
fulamak!!!paling sajuk!macam tak maw bangun ja o tapi terpaksa bangun untuk sambung naik ke puncak.
Selepas bersiap,kami sarapan dulu..yala..untuk tenaga mo jalan kan haha..

jum!naik ke puncak!

muka lepas bangun..semangat mo naik ke puncak!

me and garamol sempat minta puji..

yang lampu2 tu pemandangan di bawah gunung..emm ranau kali haha

ini muka panat lepas naik tali...gila!rupanya tinggi pula tempat ni..
insaf saya sekejap huhu

aww!!!sangat cantik okay!!

puncak apa entah..

yay!goroyen dengan gambar RM 1 haha

penat..

baiklah...tak pandai sampai-sampai ni..macam sampai..rupanya jauh lagi..

setelah berhempas pulas,kuak dada,kuak kupu2,semua gaya sa buat
finally i made it!! yay!!!!!!
padahal kena tarik lagi ba oleh guide wakakaka..

saya mo menari gangnam tapi berjurut orang maw bergambar..so..posing ja la haha

me and garamol made it!!yahuuuuu!!!

macam muka gobuk kan..

masa ni kabus maw naik da..so cepat-cepat kami turun..

garamol and goroyen <3 nbsp="">

muka kepenatan..anduh..siann..

miahahaha...sempat lagi..

checkpoint..sayat-sayat =)

Waktu turun tak mampu mengambil gambar lagi...super duper penat!
yang saya ingat maw balik and tidur ja haha..

I wanna say Thank you to my Mr.Garamol..without him i will never make it through.
Dia memastikan saya sentiasa berada dalam keadaan baik,memberi kata-kata semangat semasa saya betul-betul maw give up huhu..
Ada satu ketika tu semasa maw turun ke TIMPOHON, saya betul-betul tak larat and hampir menangis 
sebab sakit kaki..but he comfort me and support me..huhu
GARAMOL I LOVE YOU!!!!!

Next time kita naik lagi okay!
pleaseeelah....NEVER!!hahaha..

This is our biggest achievement so far kenen..
so me and garamol celebrate it
with fulling our stomach hah!puas hati!

Location: Supul Korean Restaurant
@ City Mall




side dish



korean tea

Bibimbap

BBQ chicken

Bulgogi my faveritooo!!

Oh my..lepas naik gunung..i've got this 
severe bodyache..berdiri x mampu,jalan x mampu..hanya mampu terbaring ja huhu..
but u know painkiller save me..haha.

Overall,sangat puas hati la!
salah satu impian saya sudah tercapai..lepas ni bulilah saya tembirang-tembirang kan hahaha..weeeee..

thank you for reading
muaxxxxx



dun forget leave ur comment =)

www.tips-fb.com

3 0000 sedang bergosip =):

lilies.john said... [Reply to comment]

bkn ko ckp goromol.pancit nikolas yg tarik ko ka p puncak?? hahahha

♥Roseate♥ said... [Reply to comment]

haha smpai jua. tahniah! lain kali naik lg

goroyen said... [Reply to comment]

sher: hahaha...ya c momol pancit..sa tunggu dia di puncak bersama nikolas miakaka..guide la yg tarik sa haha

roseate:tq!! xmo naik lagi haha