Kawan bergosip

Thursday, June 20, 2013

Saya lulus MCQ


(apa punya title daa..)
Hi guys!
alright..last monday i went to Basic Life Support course at HWKKS..
kelass okay..lepas kerja malam trusss jalan pergi kursus hah!
sepanjang hari MOONFACE =_=

Actually last year i already have this course but i failed bhuahaha...
alah..MCQ ja pun..
so, kali ini saya berazam untuk lulus MCQ dan amali..oyeah! finally sa lulus MCQ kekeke..










all are random picture that i've taken during the course.
I have so much fun!

dan..dan..

yeah!this friday im'ma gonna go to SANDAKAN yay!yay!yay!yay!
holiday lagi!
sa maw pergi jumpa kawan lama saaanaa SEPILUK hahaha..
plus me and garamol will celebrate our very first anniversary lalala..
let's just hope everything will be going smooth as planned *finger crossed*


okay tampal lagi muka kami..
sila jangan vomit sekian..



-tq for reading-

muaxxxx





dun forget leave ur comment =)

www.tips-fb.com

7 0000 sedang bergosip =):

♥Roseate♥ said... [Reply to comment]

tahniah! ahha ~ mcQ berapa mrkah baru lulus?

goroyen said... [Reply to comment]

43 ke atas hee..

♥Roseate♥ said... [Reply to comment]

oo..hehe.. kmi 42 ja.. ehehe..kurang 1 mrkh

goroyen said... [Reply to comment]

Haha alah sama ja tu..yg penting sa lulus wakakka

Sabrina Iyna said... [Reply to comment]

bah,blh suda p ambi acls pula moi..hehe..

theQtone said... [Reply to comment]

conrate!

goroyen said... [Reply to comment]

Sabrina nanti la sa ambil hee