Kawan bergosip

Monday, March 11, 2013

Yay! maw khawin!


Tett......title post kelas okay!
Actually this entry is about 5 facts why i shouldn't get married yet.

Fact 1: Bangun lambat



Fine..selalunya kalu x kerja pagi,saya akan bangun paling awwwaaL pun pukul 12pm and paling lambat pukul 3pm hahaha tunggu perut lapar dulu baru bangun hahaha

Fact 2: Malas buat kerja-kerja rumah



Kerja-kerja rumah termasuklah cuci piring,cuci kain,cuci lantai,jemur kain,lipat kain and so on..
gosh!lecehnya! so untuk itu sa serahkan sepenuhnya kepada my mum hahahaha...dasarrr pemalas...

Fact 3: Tidak pandai memasak


Dalam setahun boleh dikira berapa kali ja saya memasak wakakaka..saya amat benci minyak ciss..
So,selalunya saya akan masak benda-benda simple ja macam maggie,telur,ikan masin,bilis ataupun letak kicap dalam nasi hahaha kidding!

Fact 4: Tidak pandai buat kerja kampung


Hee..memang super fail la saya kalu kerja-kerja kampung ni..walaupun saya orang kampung tapi x pandai buat kerja kampung..sekian..

Fact 5: Not ready 


Paling penting!! saya belum bersedia menjadi seorang isteri! i'm still young..banyak benda lagi saya mo capai,
saya belum pergi korea lagi keke.Maybe selepas saya bersedia,pandi memasak,rajin bangun awal,rajin buat kerja rumah..baru saya kahwin lalala...

p/s congratulations to those that will getting married soon yay!

dun forget leave ur comment =)

www.tips-fb.com

4 0000 sedang bergosip =):

♥ Nur Adilah Dayana♥ said... [Reply to comment]

capat2 kawin mandak. hehehehe XD

goroyen said... [Reply to comment]

haha...belum layak kawin lagi ni wakaka

♥ Nur Adilah Dayana♥ said... [Reply to comment]

hahaha. masi muda ba kan. nda pa. palan2 seja. :)

goroyen said... [Reply to comment]

iya..masi muda ba..lagipun belum ada duit mo kawin hehe..sa tunggu bF sa c kim soo hyun pinang sa lu =D