Kawan bergosip

Monday, March 18, 2013

Loves style



I've been cracking up my mind to find an idea what should i post on my blog..haha sangat-sangat kekeringan idea..siap mengadu lagi sama c garamol (my bF) minta idea ni haha..



jeng..jeng..suddenly this topic pop up in my mind! LOVES STYLE or dalam bahasa melayu dusun
style ko dalam perhubungan lol! i know..every single person have their own style..so this post i'm gonna share mine..buahahahaha..




When i'm in love..

1. i think about excitement and chemistry in relationship.. yang lain such as..commitment,trust etc..no 2.

2. i'm a semi crazy caller..dalam sehari mungkin ada dalam 5-10 kali bergayut la..lagi teruk kalau sa rinduuu tul..
pagi-pagi buta pun sa call tu sambil nangis-nangis keke..

3. i don't get jealous easily..hahaha..chill la..

4. skinship is important!

5. i don't mine spending time or money in relationship..x best la kalau berkira kan..

6. free and easy person..x suka report-report ni..

7. i'll be his best supporter and No 1 fan in this entire world.

8. last but not least..i'm willing to change myself for him..in a better way la..bukan semua okay..just a few yang menjengkelkan beliau hehehe..



So what your LOVE's STYLE? 



dun forget leave ur comment =)

www.tips-fb.com

11 0000 sedang bergosip =):

♥Roseate♥ said... [Reply to comment]

LIKE! my love style? should I answer? hehehe

goroyen said... [Reply to comment]

hehe harussss..manataw ko kaki pukul bF hahahaha

Eric said... [Reply to comment]

hello thanks for dropping by :) and thanks for the whish

♥Roseate♥ said... [Reply to comment]

haha. sy paling naive ni soal ni. slalu kna tiau si boboy ~ nti sy buat kekekeke

goroyen said... [Reply to comment]

eric : No problem =)

roseate: kekeke..buli ba...

♥ Nur Adilah Dayana♥ said... [Reply to comment]

nice one :)

goroyen said... [Reply to comment]

tQ..hihi ba mo tgu jua apa style ko dalam cinta2 ni hehe

♥ Nur Adilah Dayana♥ said... [Reply to comment]

hahahaha. suda sy wat jap td. curi2 masa kjap td. lari dr wat lesson plan. jem utak sy

goroyen said... [Reply to comment]

bertenang...lek2 lu ba..makan2 kui dulu ka..

♥ Nur Adilah Dayana♥ said... [Reply to comment]

hahaha. nda la kali. bisuk mo p skolah lg. bgs sy p tdr. good night :)

goroyen said... [Reply to comment]

orait! cikgu...gud night =)