Kawan bergosip

Saturday, March 16, 2013

About this man



Hi guys! represent to u my enten Mr.Romuald Jeoffry. He's 23years old and currently working as 
Assistant medical officer (forensic) at Sandakan Hospital.
This entry is about 10 interesting fact about this guy!
here we go!

1. He loves cooking! gosh..memang sadap ni kalu dia masak..my favourite of course chicken porridge!why? because kalau sa sakit dia slalu kasi masak sa bubur ayam..yummy!!

2. He don't have any specific favourite food because he eat everything! kecuali makanan yang x sedap..itu ja yang dia x makan..(benda yang x halal dia terpaksa x makan keke)

3. He got a voice!..memang bakat terpendam la orang bilang..he always sang we're in heaven by Bryan adams..dedicated to me kenen..ceh..

4. He is funny! selalunya kalau sa marah/sedih/upset/emo ada ja yang dia buat supaya sa ketawa..sometime apa yang dia buat tu lansung x logik hahaha for example: I have a bad day/tired/moody/mekong..and suddenly dia akan bersajak ala-ala zaman P.Ramlee..oMg..agak annoying but totally makes me laugh hahaha..

5. He can dance!okay..tarian gangnam style la yang dia selalu buat hahaha..ini pun sangat lucu!!

6. He is bad at map.Imagine,berapa lama da di KK pun still x ingat jalan..bikin panass..

7. He has a soft heart. Lucu jugalah..kalau sa nangis kan..dia pun pandai ikut ternangis ni..so terpaksalah sa stop nangis haha..

8. He's a quick learner.He can learn everything fast..for example driving.well..yup! of course kereta sa ada a few scratch after that haha..but nevermind..i'll do the same thing with his car lol!

9. He always feel insecure.yup!especially about his look.He feels that he is ugly and fat..oh my!ingatkan perempuan ja cam tu rupanya lelaki pun ada juga...

10. He loves travel! oyeah!!macam saya juga..so this year we are planning travel to KOREA! yahuu!..bertenang..bertenang..baru plan ba..haha.. 
Alright..theseee are the 10 interesting fact about this guy..all i can say that this person is struggling to handle mayat-mayat mundu di Lahad Datu sekarang..be strong babe!jan lupa pakai mask 10 lapis haha..


hem!if any of u make the same entry like me..then let me know okay..


dun forget leave ur comment =)

www.tips-fb.com

8 0000 sedang bergosip =):

♥Roseate♥ said... [Reply to comment]

just let me know when is the engagement. hehe :D

goroyen said... [Reply to comment]

soon..haha kami pergi korea dulu wakakaka

♥Roseate♥ said... [Reply to comment]

haha.. lebih kurang tahun dpn la tu kn. bgs2. sy pun mo korea dulu ni baru decide mo brcinta balik.. haha!

goroyen said... [Reply to comment]

manataw dapat BF korean woww!!!!

♥Roseate♥ said... [Reply to comment]

hahaha.. betul3 ~

goroyen said... [Reply to comment]

wasehhh! hahaha..

Sabrina Iyna said... [Reply to comment]

hehe,untung tu mundu2 kena handle lg..kalo sa kn bgus terus kasi msuk lubang sja ni.

goroyen said... [Reply to comment]

tu la tu...tah apa jua mo di post mortem adeh..